...Gdy ujrzeliśmy czystą kuchnie, zaczęliśmy dokańczać kopytka.Trwało to , tak jakoś z 15 min.Gdy skończyliśmy wyglądały cudnie.Porozkładaliśmy wszystkie kopytka na 7 talerzy.Na 7 ponieważ chciałam zaprosić jeszcze Lenę na obiad.Gdy wszystko było już przygotowane, zadzwoniłam do Leny i zawołałam resztę chłopaków z salonu.Lena zaraz przybiegła, a chłopcy usiedli przy stole i czekali na nas.Gdy wszyscy siedzieliśmy przy stole każdy powiedział sobie "Smacznego" i zaczął jeść.Już po chwili wszystkie talerze były puste.
I jak smakowało wam? - Zapytałyśmy razem z Leną.
Pewnie! - Odpowiedzieli chórem chłopcy.
Dajcie talerze to wsadzę do zmywarki bo nie chce mi się zmywać. - Powiedziałam śmiejąc się.
Wszyscy podali mi swoje naczynia , a ja włożyłam je do zmywarki, wrzuciłam kostkę i włączyłam.Gdy zmywarka zaczynała działać ja poszłam do reszty.Weszłam do jadalni i nie ujrzałam nikogo.Okazało się, że poszli do salonu oglądać film.Dołączyłam do nich.Ja siedziałam wtulona w Liam'a , a Lena w objęciach Niall'a.
Może zadzwonisz po Fione Harry? A ty po Pikę Zayn? - Spytałam ich. - To zrobimy sobię wieczór par.
Pewnie - Odpowiedzieli chłopcy wyciągając telefony.
A ty Lou masz już kogoś? - Spytał Liam.
Za zdziwisz się, że mam. - Onzjamił. - I zaraz po nią zadzwonię.
To dzwoń chętnie ją poznamy. - Powiedziałam radosna. - Jak ma na imie?
Sonia. - Odpowiedział Louis.
Już po 30 min. Pika, Fiona i Sonia były u nas na kanapie.
Miło mi was poznać. - Powiedziałam uśmiechając się. - Soniu,Fiono,Piko chętnie się z wami zaprzyjaźnie.
Odwzajemniły mój uśmiech.Wszyscy razem usiedliśmy na kanapie i włączyliśmy film.Każda dziewczyna siedziała przy swoim chłopaku.W pewnym momencie zuważyłam, że Fiona z Harrym się całują, tak samo jak Zayn i Pika.Gdy nadeszła bardzo romantyczna scena w filmie spojrzałam na Liam'a, a on na mnie.Nasze usta zbliżyły się i pocałowaliśmy się.Na chwilę przestaliśmy i uśmiechnęliśmy się.Objęłam ręką jego głowę i dalej się całowaliśmy.To samo robiła reszta.Gdy przestaliśmy się całować wybiła 19:00.Właśnie zaczęła się dyskoteka, a film się już skończył.
Ej już 19:00 właśnie zaczyna się dyskoteka idziemy? - Spytałam.
Ok. - Odpowiedzieli mi.
Ponieważ wszyscy się zgodzili, zaczęliśmy się zbierać.Gdy wszyscy byli gotowi do wyjścia, wyszliśmy z domu i wsiedliśmy do samochodu.Po 5 min. odjechaliśmy z pod domu...

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz