czwartek, 9 maja 2013

Rozdział #11

...Następnego ranka gdy sie obudziłam przed oczami  miałam Liam'a, który słodko sobie spał.Był słodki...Zauważyłam że wstałam pierwsza...Widziałam Lene,która uśmiechała się do mnie od ucha do ucha, ponieważ obudziła się.
O już wstałaś?-Zapytała
Taaak-Powiedziałam zaspana - Obudziłam cię?
Nie.Zaraz zrobię ci kakałko - Powiedziała.
Dobra już wstaje.
No OK. ja idę do kuchni po to kakao i odrazu zrobię śniadanie.
Po chwili wstałam i poszłam do łazienki się ogarnąć.Gdy się przebrałam,umyłam,uczesałam poszłam do kuchni zobaczyc jak Lenie idzie robienie tego śniadania.Na śniadanie było coś czego jeszcze nie jadłam ani nie słyszałam,Lena powiedziała, że to danie nazywa się ,,A'la Direction"  - ponoć czytała o tym daniu na ich stronie, więc postanowiła je przygotować. Gdy już weszłyśmy z kubkami pełnymi kakao i talerzem pełnym jedzenia do salonu, chłopcy już siedzieli na kanapie i rozmawiali.Po śniadaniu poszliśmy nad jeziorko by popływać.Widziałam że Lena i Niall idą obok siebie cały czas szepcząc sobie coś do ucha i się uśmiechając.Liam chyba coś wiedział bo tak samo jak oni był uśmiechnięty i oczy mu błyszczały.Szybkim krokiem podeszłam do Liam'a zapytać o co chodzi i co to za tajemnice.On natomiast od powiedział że nic takiego,lecz ja za wszelką cenę musiałam wiedzieć.Gdy mu to powiedziałam on od powiedział tylko słodkim uśmieszkiem jakby był w spisku.Po dotarciu na miejsce Liam wrzucił mnie do wody.Niestety naprawdę się tego nie spodziewałam i dostałam skurczu.Zaczęłam się topić.Nie mogłam wołać o pomoc, ponieważ buzie miałam zapchaną wodą.Zobaczywszy to Liam szybko wskoczył do wody i złapał mnie.Wyciągnął mnie z wody i położył na brzegu.Po chwili podbiegli chłopcy .Odkrztusiłam wodę i wstałam.Nigdzie nie widziałam Leny i Nialla.
Gdzie Luśka?-Zapytałam zaniepokojona.
Jest w bezpiecznym miejscu,spokojnie-Powiedział Liam.
Ale ja muszę wiedzieć...-Powiedziałam szybko.
Nie dostałam odpowiedzi.Liam bez słowa wziął i chwycił mnie za rękę i nie zwarzając na nic poprowadził mnie do dużego drzewa.
Liam co robisz??-Zapytałam nieco oszołomiona.
Cii - Uciszył mnie.
Po chwili zrozumiałam o co chodzi.Zza drzewa było widać dwie osoby.Był to oczywiście Niall i Lena.
O czym oni gadają? - Zapytałam zaciekawiona
On się pyta czy ona da się zaprosić na noc.- Wyjaśnił Liam.
Odrazu troszkę posmutniałam.Liam zobaczył to od razu i dodał uspokajająco.
Nic się nie martw, ty też jesteś zaproszona.
Uff no bo myślałam, że...
Liam się zaśmiał.
No przecież mieszkamy w tym samym pokoju nie?. - Powiedział.
No tak..- Odpowiedziałam rumieniąc się.
No i ja miałem ciebie zaprosić a on ją. - Wyjaśnił.
Ty mu to powiedziałeś żeby ją zaprosił? - Spytałam.
Nie,on chciał - Od powiedział uśmiechnięty.
Odeszliśmy od drzewa jakby nigdy nic, i poszliśmy się kąpać.Po 4 godzinach zabawy, już się nam znudziło.Zebraliśmy się i poszliśmy na lody.Postanowiliśmy iść do hotelu 1D.
Po 10 min. byliśmy już w pokoju chłopaków.Nikt nie wiedział co możemy robić,więc po minucie zastanowienia powiedziałam:
Jak chcecie,możemy zagrać w butelkę na pytanie czy wyzwanie.
Dobra świetny pomysł - Powiedział Zayn.
Już po chwili siedzieliśmy w kręgu.Jako pierwszego wypadło na Nialla.
Pytanie czy wyzwanie? - Zapytał Louis
Pytanie - Odpowiedział Niall.
W kim się kochasz? - Zapytał złośliwie Louis
Zayn i Harry lekko zachichotali,a Niall był cały czerwony jak burak.
Yy..e... w.w..w..w.
W kim? - Nie odpuszczając dopytywał Louis.
W ...Le..Lenie - Od powiedział Niall.
Lena się tak samo jak Niall zarumieniła.Jako drugą osobę wypadło na mnie.
Pytanie czy wyzwanie - Zapytał Niall.
Boje się waszych pytań więc wyzwanie - Powiedziałam.
Zaśpiewaj coś - Powiedział.
Ale ja nie umiem... - Wyjaśniłam.
Umiesz..umiesz..śpiewaj! - Zachęcił mnie Liam.
Zaczęłam spiewać moją ulubioną piosenkę - More than this.Gdy skończyłam wszyscy bili mi brawo.
Dzięki.. - Podziękowałam.
Tak graliśmy do północy.Poźniej usiedliśmy na kanapie,a Lou wybrał na jakiś film..nie wiadomo kiedy zasnęliśmy...

Paynowa

2 komentarze:

  1. Może lepiej dawaj inne końcówki?w prawie każdym jest: nie wiadomo kiedy zasneliśmy itp. :) PS Bissstyy rozdziałek **.**/miśkalove:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się. Dzieki, i zapraszam do czytania nast. rozdz.
      Pozdrawiam! / CiasteczkowyKisiel

      Usuń